Benvolguts internautes,
vet aquí la reflexió sobre la nostra tercera pràctica. En aquesta sessió, per sort, m'he repartit les feines amb na Rocio!
Aquesta vegada, hem dedicat un temps a mirar el funcionament d'algunes de les eines que a la darrera pràctica vam estar cercant i a fer-ne un anàlisi. Concretament, hem estat investigant i aprenent a utilitzar el creador de còmics Pixton, el creador de pòsters interactius Edu Glogster i el creador d'activitats interactives Ardora.
Aquesta vegada, hem dedicat un temps a mirar el funcionament d'algunes de les eines que a la darrera pràctica vam estar cercant i a fer-ne un anàlisi. Concretament, hem estat investigant i aprenent a utilitzar el creador de còmics Pixton, el creador de pòsters interactius Edu Glogster i el creador d'activitats interactives Ardora.
En general hem pogut veure els avantatges i desventatges que presenten cadascuna d'aquestes eines. Dins l'anàlisi es tracten els següents punts: nom, plataforma, accés i distribució i, finalment, les prestacions de l'eina. Posaré exemples d'alguns punts que m'han cridat l'atenció:
- Pixton. És una eina molt senzilla d'utilitzar i que ens permet fer molts de moviments per aconseguir un còmic el més semblant possible al que volem crear. Malgrat això, trobem una de les desvantatges amb la que hem topat en més d'una eina: qualsevol opció que pugui sortir-se de l'estàndart exigeix un pagament.
![]() |
| Una de les tires de còmic que vam crear en la sessió d'anàlisi |
- Ardora. Amb aquesta eina hem trobat un problema que per a nosaltres ha estat vital a l'hora de dir a terme les activitats que explicaré en una pròxima entrada (creació de activitats interactives). Malgrat ens dona bastanta llibertat de moviment per a poder dur a terme activitats de distints tipus, el disseny i l'atractiu del resultat deixa bastant a desitjar. Ja podem dissenyar una activitat molt original o amb un contingut molt interessant, però el fet que no ens deixi dissenyar el resultat final fa que l'eina perdi molt del seu atractiu.
Una de les característiques més interessants en aquestes eines (i comú en les tres en qüestió), és que et faciliten una URL amb la qual accedir directament al material que hagis creat, a més de donar-te l'opció de compartir-ho directament en les teves xarxes socials.
Així i tot, encara que vos hagi escrit alguns detalls importants, per veure l'anàlisi complet podeu fer clic aquí!
I fins aquí la tercera sessió! En la següent entrada explicaré com hem desenvolupat algunes activitats interactives lligades al nostre projecte La música virtual (entrada de dia 8 d'octubre).
Fins prest! x)

Cap comentari:
Publica un comentari a l'entrada